Assalamualaikum, welcome to the kota mimpi ngeri.

Saturday 5 October 2013

Persediaan Menghadapi PSPM

Baca title je pun dah boleh buat aku rasa macam semakin hampir dengan PSPM.  Seram sejuk bila memikirkan samada cukup ke persediaan yang aku buat, dan betul ke aku dah bersedia?  Persoalan itu selalu berlegar-legar di minda aku tanpa jawapan.  Terkadang bila kemalasan melanda diri, hanya kata semangat sahaja yang dapat melawan.  Teringat kembali pesan keluarga, saudara-mara dan pensyarah-pensyarah agar berusaha untuk mencapai kejayaan.  Seperti tertulis pada penanda buku hadiah daripada pensyarah akaun aku, En Hussin sebagai hadiah di atas kejayaan praktikum aku berjaya mencapai target yang dia tetapkan, ayatnya 'Man Jadda Wajadda' yang bermaksud 'sesiapa yang berusaha...pasti berjaya'.  


Pemangkin semangat daripada unit Perakaunan :-D

#Oh Melaka engkau tetap dihati, oh Melaka gunung sanggup didaki, oh Melaka lautan ku renangi berjuang dan berbakti untuk ibu pertiwi- pickup lirik sorak KAKOM :-)

No comments:

Post a Comment