Assalamualaikum, welcome to the kota mimpi ngeri.

Sunday 8 June 2014

Lulus dan Tamat Pengajian

Alhamdulillah, setelah hampir 10 bulan aku menimba ilmu di KMM akhirnya usaha aku yang tak seberapa berbuahkan hasil.  Walaupun keputusan aku tak segempak kawan-kawan yang lain, tapi cukuplah untuk mengembirakan kedua ibu bapa aku dan bagitau diorang yang aku kat Melaka bukan main je ada juga masa yang aku gunakan untuk belajar & ulangkaji.  Poyo je ayat aku.

   Macam panjang sangat je mukadimah dan rasa cam tak kena dengan tajuk pula.  Okay kita straight to the point, result PSPM 2 baru je keluar dalam 4 hari lepas.  Alhamdulillah aku lulus dan tamat pengajian(baru sama ngan tajuk).  Maka dengan rasminya saya telah tamat pengajian di KMM :D

#sebiruhariinibirunyabagailangitterangbenderang

No comments:

Post a Comment